Home » , , » Sentuhan Majik Vivix

Sentuhan Majik Vivix

Salam Semua...
Entry hari ni nak share sikit masalah yang saya hadapi dari dulu iaitu masalah 'kulit muka jeragat'...Jeragat atau pigmentasi merupakan salah satu mslh kulit yang menampakkan kita kelihatan tua sblm usia..

Siapa yang cenderung mslh jeragat?

Jeragat lebih cenderung kepada mereka yg mempunyai mslh kulit kering..kesan sinaran matahari yg terus ke kulit akan menyebabkan jeragat semakin segar tumbuh di muka kita..so tak kan kita kena pakai foundation tebal seinci untuk tutup kesan jeragat tu? Nampak sangat la kecantikan palsu..kulit nmpk licin sbb foundation..oh so not natural kan???

Ok sini saya nak share sikit penyelesaian yang saya yakin dapat menyelesaikan mslh jeragat ini, sebab saya sendiri nampak kesan sentuha majik nya...apa benda tu? VIVIX SHAKLEE....yeaayyy...rahsia kulit berseri bebas jeragat saya telah terbongkar...walaupun baru 2 minggu konsisten minum vivix sblm tidur, kesan jeragat di muka semakin hari semakin pudar bintik hitam jeragat tu..wow teruja kan?...memang teruja, sebab vivix benar-benar telah membuat sentuhan majik di muka saya...vivix ni anti aging tau..tu yg kesan tua jeragat hilang setelah mengamalkan vivix vavavoom ni...kalau dulu bintik jeragat di muka banyak sangat..yp sekarang bintik-bintik ni dah boleh kira..so maknanya bintik semakin berkurangan la...syukur Alhamdulillah...umur semakin meningkat, tapi wajah semakin muda...siapa tak nak???

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


Kebaikan Vivix Shaklee

* Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
* Memelihara keseluruhan kesihatan
* Anti oksida yang sangat baik - awet muda
* Membantu anda merasa lebih bertenaga
* Mengurangkan risiko kanser
* Membantu pesakit diabetic
* Menguatkan sistem imun



Masih tak percaya bahawa Vivix ni power?

Testimonial Diri Sendiri 

testimonial vivix shaklee
Kesan jeragat di pipi semakin pudar dan kulit di pipi semakin berseri tanpa jeragat. 

Selepas mengamalkan vivix selama 2 minggu, saya nampak perubahan pada jeragat di muka saya semakin berkurangan dan semakin pudar. Syukur Alhamdulillah akhirnya saya berjaya menemui produk yang mampu mengatasi masalah jeragat di kulit kukan saya. Bukan ape jeragat yang semakin banyak telah menampakkan diri saya kelihatan lebih tua dan tidak berseri.

Anda berminat untuk mencuba VIVIX SHAKLEE
Hubungi Noraini Zolkaffli 
019-266 2816 call/sms/whatapps


2 comments:

Powered by Blogger.