Home » , , » Set Kulit Cantik Shaklee Vavavommm...

Set Kulit Cantik Shaklee Vavavommm...

Salam semua..

Hari Jumaat yang barakah ini saya nak berkongsi tentang Set Kulit Cantik Shaklee Vavavom..Sebenarnya kalau nak cari supplement Shaklee yang boleh membantu mencantikkan kulit ada banyak, cuma bergantung lah kepada budget anda.

Pengalaman diri saya sendiri

Saya mengamalkan pengambilan Vitamin E, Vitamin C dan ESP. Alhamdulillah ape yang dapat saya katakan, jeragat di muka sudah mula nampak perbezaan. Jeragat semakin pudar (sebab bermasaalah jeragat). Selain daripada itu pengambilan Vitamin E secara konsisten telah mengatasi masaalah tumit pecah saya dan juga kulit kering di betis dan kaki. Syukur sangat, amalam pemakanan supplement secara berterusan dan betul memberi kesan kepada saya, wlaupun di belenggu dengan rasa takut sbb ada kes yang tidak memberi kesan dengan pemakanan supplement..pada saya mungkin jenis supplement yang dimakan dan juga cara pemakanan yang salah.

Oklah mari saya perkenalkan Set Kulit Cantik Shaklee Vavavom tu..

Apa ada dengan Set Kulit Cantik Shaklee

Firstly saya nak perkenalkan dengan set kulit cantik yang paling terbaik sekali..Set Flawless Shaklee..memang flawless la i told u..sbb ramai yang try set ni lepas sebulan muka glowing dan nampak muda remaja..So bulan ni memang saya dah aim nak cuba Vivix tu sebagai supplement kulit saya..So nnt boleh lah saya share testimoni diri sendiri after consume vivix..tunggu ye sebulan je tak lama..hehe


Manfaat Vivix

Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuhkita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh dan Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Manfaat Collagen Shaklee Powder


Anti Penuaan-mengurangkan liang-liang pori, kedutan dan garis halus
Melembabkan dan menjadikan kulit lebih anjal, lembut dan tegang
Meningkatkan kelicinan kulit, mengurangkan pigmentasi
Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat
Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara

Manfaat Sustained Release Vitamin C 

Membentuk Kolagen - Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
Memperbaiki simptom pendarahan- Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
Peningkatan sistem imun- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mengurangkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.
Mencantikkan kulit- Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Oklah kalau anda masih ragu-ragu dengan kehebatan supplement kulit dari Shaklee ni, meh sini tengok sendiri testimonial dari kawan saya a.k.a upline Shaklee saya Najihah Razali 

Set penjagaan Kulit yang saya amalkan 


So ini lah set yang saya amalkan..kesan penganbilan set ni seperti yang saya ceritakan dari awal lagi. Tapi kalau nak tau set-set lain yang lebih kursus kepada budget anda boleh lah reer seperti di bawah ni : 


Set Kulit Glowing 

Shaklee Collagen Powder
Sustained Release Vita C
Info : Set ini tahan 1 hingga 6 bulan (mengikut produk)
HARGA : RM390.50

Set Kulit Bebas Parut
- ESP
- Vita E Complex
Info : Set ini tahan 2-4 bulan (mengikut produk)
HARGA : RM299

Set Kulit Seri Muka
- ESP
- Sustained Release Vita C
Info : Set ini tahan 2 - 6 bulan (mengikut produk)
HARGA : RM242.50

Set Kulit dan Kesuburan
- GLA Complex
- B-Complex
- ESP
Info : Set ini tahan 2-4 bulan (mengikut produk)
HARGA : RM295

Set Kulit Budget
- Sustained Release Vita C
- B-Complex
Info : Set ini tahan 4-6 bulan
HARGA : RM146.50

Set Kulit Budget Baik Punya
Sustained Release Vita C
Info : Tahan 6 bulanHARGA : RM92.50

Sekiranya berminat untuk menjadi cantik bersama Shaklee, Feel free to 
Call/sms/Whatapss saya, Noraini Zolkaffli 
019-266 2816 


1 comments:

  1. kalau konsisten dengan 2 vitamin pun dah boleh dapat kulit yang cantik berseri.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.