Home » , , , , , , » Kedai Online Permainan Manipulatif untuk Kanak-kanak di Shah Alam.

Kedai Online Permainan Manipulatif untuk Kanak-kanak di Shah Alam.

Salam semua...keperluan toys adalah perlu untuk anak-anak semasa mereka sedang membesar..daripada permainan, anak-anak akan explore cara dan fungsi permainan itu....jadi lebih eloklah sekiranya kita membeli alat permainan yang mempunyai sense of education,  bukan sekadar mainan yang tidak ada apa kepentingan..membazir je!!

Macam mana nak pilih mainan untuk anak?

Ibu bapa mestilah bijak memilih jenis permainan yang sesuai untuk anak-anak. Pastikan barang mainan ada unsur pendidikan dalam perkembangan kanak-kanak. Selalunya permainan yang berunsur pendidikan ni memang mahal, tetapi tak rugi berbelanja mahal untuk pendidikan anak kan? Tapi di My Child's Genius ada menawarkan permainan manipulatif yang sangat berguna untuk anak-anak. So kalau berminat untuk dapatkan permainan yang anak-anak bermain di tadika mereka boleh la dapatkan di My Child's Genius ni.

 Antara permainan yang berunsur pendidikan di My Child's Genius :























Banyak lagi pilihan menarik, sekiranya anda berminat untuk dapatkan produk permainan My Child's Genius, sila ke klik KINDERGATEN TOYS untuk maklumat harga. Semoga memberi inspirasi kepada anda untuk mendapatkan permainan yang berguna kepada anak-anak syurga anda. 




1 comments:

Powered by Blogger.