Home » , , » Mr Oste Rawat Sembelit

Mr Oste Rawat Sembelit

Salam semua..April Fool today!!..ok lah sempena pembukaan bulan April atau bulan birthday saya, Shaklee telah memilih Mr Oste(Ostematrix) sebagai product of the month..yeaaahhh, so sape yang memang pengamal tegar Mr Oste ni cantik sangat la borong Ostematrix bulan April ni..Macam biasa lah buy 6 free 1 kan.

Ostematix dan saya

Saya suka sangat la dengan Mr Oste ni, nak tau kenapa? sebagai ibu yang menyusukan anak kalau kita kurang consume kalsium confirm la akan rasa kebas-kebas kaki, gigi rasa nyilu je..pastu cepat rasa lenguh-lenguh badan..so dengan mengamalkan ostematrix ni semua masalah itu dah tiada lagi...kerana ostematrix ni mengandungi kalsium ynag tinggi untuk keperluan harian kita. Kepada ibu yang tengah pantang, amalan ostematix ni mmg bagus untuk mengelakkan masalah sembelit..Trauma tau sembelit masa pantang..huhu tak nah dah...saya sendiri masa berpantang anak pertama dulu belum mula mengamalkan Shaklee ni..Ya Allah, sembelit mmg menghantui masa berpantang saya..saat nak membuang adalah saat yang paling menakutkan..mana tak menangis dalam toilet sbb sembelit ni..Tapi Alhamdulillah anak kedua masalah sembelit tiada lagi slps mula mengamalkan Ostematrix ni..

So ibu-ibu semua tak mau cuba ker Ostematrix dari Shaklee ni..percayalah tek mengesal kalo cuba, malah kesan yang baik untuk badan kita dan kesihatan kita.
Fikir-fikirkan lah, kalau berminat boleh hubungi saya di 019-266 2816 (Noraini) SID area Shah Alam dan kawasan sewaktu dengan nya..



0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.