Home » , , » Berbaloi ke Matta Fair

Berbaloi ke Matta Fair


Alhamdulillah syukur atas nikmat Allah yang masih dapat saya nikmati sehingga ke hari ini..Mesti ramai antara korang pernah berkunjung ke Matta Fair kan..ekspo untuk mencari pakej percutian dalam dan luar negara yang sangat menarik tu..setiap kali dpt info pasal matta fair saya pasti tak kan lepaskan peluang untuk berkunjung ke sana...maklumla kami suami isteri memang suka bercuti..

Best of the best.

Betul ke offer di matta fair ni yang paling best of the best? Kalau nak tau cuba lah dtg sendiri dan alami perbezaannya..pada saya memang berbaloi-baloi promosi di matta fair ni...tapi nasihat saya pastikan korang betul-betul dah ada plan untuk bercuti, bukan ape sbg panduan so that nnt korang tak membazir dan tahu budget yang diperlukan..So untuk matta fair yang kali ni saya dan suami memang ada aim..nak cari promosi di Grand Lexis Port Dickson tu..alah hotel yg ade private swimming pool dalam bilik tu...normally harga di website dalam RM650++...tapi offer di matta fair hanya RM470 untuk deluxe room (2 king beds with small kitchen) murah la tu..pastu kalo nak beli add dgn breakfast just add another RM25 je...ko rasa? Berbaloi la kan? Lagipun valid sampai January 2015 (also available for weekend). Next misi nak cari pakej ke Universal Studio Singapore, USS plak..tapi kali ni macam kurang plak promosi ke USS berbanding tahun lepas...sbb saya mencari tiket ke USS shj..bab hotel ni takde mslh sbb saya member PVC(Palace vacation club) and SIVC(Sunway International Vacation Club)..so kalo nak bercuti ke Johor saya just booked hotel under vacation club je..free of charge je..itulah untung nya kalo ada vacation club...sbb cost utk hotel dah settle sbb kita pakai vacation club kan...tapi takpe tiket ke USS ni bleh cari dekat internet je nanti..Matta Fair ni normally akan diadakan dua kali setahun ( March & September), kalau terlepas bulan March so, nantikan lah bulan Sept 2014 nanti. Kepada orang Shah Alam, matta fair akan diadakan di SACC pada 21-23 March 2014, 10 pagi- 9 malam. Jom orang Shah Alam kita ke Matta Fair.

Rancang percutian 

Setiap tahun saya akan cuba untuk merancang percutian keluarga Hakim sepanjang tahun. Bercuti ini adalah salah satu aktiviti wajib kami lakukan setiap bulan ataupun dua bulan sekali. Kalau nak bercuti tidak perlulah jauh dah begitu wisely plan. Cukup la sekadar tarikh yang sesuai dan keadaan yang tidak sibuk untuk kita bercuti. Rancang percutian dan pergiah bercuti samada dalam Malaysia ataupun luar negara. Bercuti adalah terapi minda keluarga Hakim..

Rose Garden, Cameron Highland

Ho Chi Min, Vietnam

Ladang Ostrich, Perlis 



1 comments:

  1. Ok best best, nak tahu juga terapi minda ketika bercuti

    ReplyDelete

Powered by Blogger.