Home » , , » Testimonial Omega Guard : Part 2_ Bukan OM semata-mata

Testimonial Omega Guard : Part 2_ Bukan OM semata-mata


Salam semua..mohon maaf diatas kelewatan entry testimonial Omega Guard yang dijanjikan..Setelah konsisten makan OM selama 2 bulan lebih alhamdulillah tahap kolestrol dalam badan mula turun ke paras yang tidak membimbangkan sangat..syukur sanagt..cume kene teruskan mengamalkan OM la lepas ni...di samping mengawal permakanan yang berkolestrol tinggi..

Rahsia saya

Selain mengamalkan OM tu saya ada melakukan beberapa amalan sihat seperti mengurangkan pengambilan daging merah, dan mengubah resepi masakan harian daripada bergoreng kepada rebus, kukus, dan grill. Pengambilan ikan lebih daripada daging pun menjadi amalan permakanan baru saya. Elakkan makan lewat malam dan juga melakukan senaman seperti kelas aerobik dan line dancing.

Bukan faktor OM semata-mata

Sebenarnya supplement bukanlah faktor utama paras kolestrol saya menurun, malah yang menjadinfaktor adalah cara pemakanan kita seharian dan cara hidup kita yang lebih menjadi pendorong kadar kesihatan kita. Supplement adalah sampingan sahaja yang membantu menjayakan amalan hidup sihat kita. So kalo kita tidak berkesempatan untuk fokus 100% dalam amalan hidup serta permakanan sihat, so ambillah supplement yang boleh membantu anda menjayakan misi anda. Pilihan supplement saya sudah pasti Shaklee, kerana ape? Shhhh...biarlah rahsia..

Pengawal Kolestrol saya



0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.