Apa itu Set Kurus Shaklee

Set Kurus Shaklee Genius

Set kurus Shaklee ni merupakan pilihan ramai pengguna, tapi kenapa famous sangat ni? Kalau nak tau majoriti yang menggunaan set ni secara konsisten akan menampakkan hasil yang memberangsangkan. hehe termasuklah diri sendiri. 

Testimoni diri sendiri

Bermula untuk mencuba set kurus ni kerana selepas melahirkan anak kedua berat badan semakin hebat naik, huhu...nak turun memang susah. berat mencecah 56Kg yang pada asalnya 47Kg. seram tengok berat badan sendiri. Selepas menggunakan set kurus Shaklee budget RM100 (Lecithin & Herbalax), Alhamdulillah berat turun 2Kg selepas 2 minggu sahaja. excited sangat sebab ade penurunan..selepas sebulan lebih berat badan saya turun ke 49Kg..hampir kepada berat asal 47Kg..Ape lagi yang nak di cakap, terbuktilah berkesan dengan pemakanan set kurus Shaklee secara konsisten ni.




BUANG LEMAK
ALFALFA/HERBALAX

  1. Kaya dengan nutrini dan mineral surih.
  2. Melegakan rasa kebas pada sendi-sendi dan memudahkan fungsi usus.
  3. Membantu menurunkan kadar kolestrol dalam badan.
  4. Mengandungi enzim penting untuk penghadaman.
  5. Memudahkan pergerakkan usus dan menghindari sembelit.
  6. Membantu menghilangkan bau badan.


BAKAR LEMAK
LECITHIN/OMEGA GUARD
  1. Menyerap vitamin yang larut lemak-Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E, dan K yang larut lemak
  2. Melindungi hati-Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.
  3. Pemecahan lemak dan kolestrol-Bertindak sebagai pembersih salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.
  4. Pelangsingan-Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  5. Menghalang tekanan darah tinggi- Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arterioklerosis, menggalakkan peredaran darah
  6. Meringankan sembelit-Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin didalam usus

BINA OTOT
CINCH/ESP
  1. Awet Muda dimana asid amino berperanan untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan gland
  2. Baik untuk hormon dimana kandungan isoflavones dalam kacang soya membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung
  3. Kulit remaja, baik untuk kulit di mana merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  4. Pembekal tenaga, membekalkan tenaga dengan cepat dan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan
  5. Membaiki pigmentasi, membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur.
  6. Dijana oleh leucine dan membantu membakar lemak serta mengekalkan otot (elak dari otot menggelebeh)
  7. Minuman pengurusan berat badan yang berkesan kerana cinch cepat membakar lemak.

Untuk Pembelian, hubungi 

Noraini 
Call/sms/whatapps
019-266 2816 

Noraini Your Favorite SID (966624)

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.