Home » » About My Child's Genius

About My Child's Genius


       My Child's Genius Online Shopping menyediakan perkhidmatan menjual barangan permainan kanak-kanak bermula dari umur 0-36mth,3-5thn dan 5thn ke atas.Semua permainan di My Child's Genius adalah berkonsepkan "Education Toys".

       Bermain adalah kerja anak anda. Anak anda menyerap mesej daripada mainan pada semua peringkat pertumbuhan mereka. Jenis-jenis permainan kanak-kanak yang dipilih dan bagaimana anak kecil anda bermain dengannya akan mempengaruhi potensi pembelajaran mereka.Memilih permainan yang betul adalah tidak mudah. Ia boleh menjadi satu cabaran untuk memilih produk yang betul, pada masa yang sesuai dan harge yang berpatutan.Tidak seperti kedai permainan diluar sana, My Child's Genius memilih pelbagai produk permainan yang berkonsepkan pendidikan (education toys)seperti puzzle, wooden block set, soft book, building block untuk merangsang "child's hands on ,analytic and problem solving skills" disamping mengimbangi kedua belah sistem otak manusia.

      Oleh itu prinsip bermain secara pintar akan mendorong kanak-kanak mengumpul pengalaman penting yang perlu untuk pembangunan mental sepenuhnya. Ini adalah sejajar dengan nama My Child's Genius dimana membentuk kanak-kanak yang genius di masa hadapan.


Powered by Blogger.