Home » , , , » Set Hamil Shaklee Budget Baik Punya..

Set Hamil Shaklee Budget Baik Punya..

Apa ada dengan SET HAMIL SHAKLEE ni?

Baru- baru ramai yang bertanya tentang set hamil shaklee, so walaupun sekadar tanya je tapi saya mengambil pendekatan positif untuk tulis entry pasal set ni. Macam biasa lah, rezeki saya Allah yang aturkan, tugas kita hanya BERUSAHA.

Ok basically ada 3 fasa kehamilan ni. 1st Trimester, 2nd Trimester and 3rd Trimester


set hamil budget
Set hamil Shaklee 
Pakej A RP = RM 292.50
Pakej B RP = RM 296.00
Pakej C RP = RM 446.00
Pakej D RP = RM 582.00

Diskaun? Of course la ade...call/sms/whatapps saya 019-266 2816 kita boleh bincang ikut budget mampu anda...


Untuk 1st TRIMESTER

Vitalea
Asid Folik sangat penting untuk kesihatan fetus, di mana boleh merangsang pengeluaran susu badan, kesihatan sel darah merah dan juga boleh mengurangkan risiko baby jaundice. 
Zat besi yang membentuk hemoglobin, penting untuk membantu menaikkan tahap HB rendah. (bagi ibu yang mengalami masalah HB rendah ni Vitalea sanggat membantu)

B-Complex
Melawan tekanan/stress dan memastikan kesihatan fungsi saraf sekaligus meredakan sakit kepala. Sesetangah ibu mengandung memang akan alami sakit kepala di trimester pertama, jadi di sini lah peranan b-complex.

Vita C
Penting untuk ibu mengandung kerana fungsinya yang meningkatkan sistem imun dimana membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. Selain itu vitamin C membantu penghasilan kolegen.

Ostematrix
Setiap pengambilan Ostematik akan mengandungi sumber  1000mg kalsium, 400mg magnesium dan 400IU Vitamin D. Nutrien-nutrien ini penting diambil bersama untuk penyerapan oleh tubuh dan bagi menghalang endapan mineral.
Kalsium penting untuk menguatkan tulang ibu dan membentuk tulang yang sihat untuk bayi. Ianya juga penting bagi mengelakkan kekejangan semasa mengandung. Kekurangan kalsium akan meyebabkan kekejangan dan juga masalah gigi. Selain daripada itu Ostematik membantu ibu hamil daripada masalah sembelit.

Untuk 2nd Trimester dan 3rd Trimester

Apabila sudah berada di 2nd atau 3rd trimester, digalakkan menambah pengambilan Omega Guard dan ESP

Omega Guard
Kebaikan Omega Guard untuk ibu mengandung ialah membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan mata.
Kandungan DHA iaitu nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting terutama sekali pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan.

Energizing Soy Protein, ESP
Selain manfaat lain yang hebat untuk pengamal ESP, Ibu mengandung akan dapati badan lebih bertenaga dengan ESP. ESP membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan set hamil Shaklee secara berperingkat mengikut budget anda, boleh hubungi saya untuk konsultasi lanjut dan juga penerangan mengenai produk. 

* penerangan mengenai produk di atas adalah dikhususkan kepada ibu hamil sahaja. Selain ibu hamil, produk di atas juga boleh diamalkan untuk tujuan kesihatan tertentu. Dapatkan pencerahan mengenai produk untuk masalah anda dengan saya melalui :

Noraini
call/sms/whatapps
019-266 2816 

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.