Home » , , , , » Testimonial Vitamin E Shaklee

Testimonial Vitamin E Shaklee

Pecah dibahagian tumit kaki? Itu lah masalah yang saya hadapi. Segan sgt, umur masih muda tapi bile tgk tumit kaki macam org tua punya tapak kaki. Pecah-pecah dan merekah. Banyak sudah losyen yang saya pakai tapi semuanya kurang berkesan. Sehinggalah saya mencuba cik E ni. Lepas makan dalam masa seminggu kulit yang pecah dan merekah dibahagain tumit dan mula licin. Wow bestnya...dah xde rasa tak selesa dah, bila tido atas katil..tersangkut2 tumit dkt cadar..eiii malunya, segan tau. husband penah tegur 'teruk nya kulit tumit u ni' Alhamdulillah sangat saya tekad mencuba cik E ni walaupun pada asalnya untuk masalah jeragat. Tapi jeragat pun dah makin pudar sikit. Yang lagi best bile saya makan cik E ni, kulit di betis kalo dulu siap boleh tulis-tulis (ada kesan putih dan gatal akibat kulit kering). Gara-gara kulit kering, tapi lepas makan cik E tu kan kulit betis kelihatan lembab je..suka suka suka

beginilah masalah yang saya hadapi, dan cik E talah bantu saya
So kalo korang ada masalah kulit kering ataupun tumit pecah boleh lah korang try Cik E nie. Confirm hasil memberangsangkan. Meh sini saya perkenalkan dengan Cik E yang cantik tu. Cik E tu vitamin E Shaklee la apa lagi. Cubalah vitamin E ni, sebab banyak sangat masalah kulit yang vitamin E shaklee dah bantu saya atasi. Selamat mencuba

Vitamin E SHaklee
Vitamin E Shaklee


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.